Sunday, April 7, 2013

Pandainya dia

Dia nampak aku garu betis, dia tolong garukan sambil mengatakan sesuatu menggunakan bahasanya.

Dia sibuk menulis buku2... Jgn sampai dia menulis buku rujukan yg baru aku beli... Tgh dok pikir kat mana aku nak letak buku rujukan exam awam aku nie.

1. Nota Bestari PTK Kompetensi Umum
2.Effective Practice STPM 1 Pengajian Am, Oxford Fajar
3. Effective Practice STPM Penggal 2, Pengajian Am
4. Teks Pra U Penggal 2, Pengajian Am, Longman
5. Score in STPM PEngajian Am Kertas 1
6. Spot in Contoh Karangan Terbaik Pengajian Am
7. Visual Mind Maps English Grammar \
8. Logik & Matemaik untuk Penyelesaian Masalah

Tadi ternampak buku2 lain... tapi maklumat dia tu dah tak terkini.. rasa rugi pula kalau beli.


Oklah... aku nak study dulu

No comments:

Post a Comment