Saturday, July 23, 2016

Work Life Balance

Ini penulisan yang perlu aku siapkan untuk lengkapkan program EMAS. 

Setakat ini belum lagi berhubung dengan supervisor untuk melihat proposal aku. Alahai dari bulan ke bulan bertangguh jer nak siapkan proposal ni. Banyak nak kena edit balik ni. Nasiblah tajuk aku tu ada juga bahan-bahan daripada subjek semester lepas antaranya Policy Analysia, Leadership, HCM, Public Service dan Ethics. 

Hmmm aku kena cari bahan daripada buku OB, MC, KM, dan HRM. Lepas tu kena tengok balik teori2 dalam Leadership tu. Artikel surat khabar terkini dah kumpul. Cuma kena study balik GAPS yang wujud berbanding kajian kes yang telah dibuat sebelum ini. 

Mulai hari ini aku banyak kena baca berkaitan Work Life Balance ni...  to conceptualise and express the knowledge regarding WLB. 

Ok jom kita mulakan. 

No comments:

Post a Comment