Friday, July 14, 2017

Hadiah Hari Lahir dari GSC 2017

Bulan Julai datang lagi...

Julai merupakan bulan teristimewa buat aku kerana bulan kelahiranku. Ct @ CIk siti Wan Kembang anak keduaku juga dilahirkan dalam bulan Julai iaitu pada 1 Julai. Ayah aku lahir pada 8 Julai, Ain adikku juga lahir sehari selepas tarikh kelahiran ayahku iaitu 9 Julai. Selain itu Abang Long lahir pada 28 Julai, dan kakak aku lahir pada 30 Julai. Istimewa sangat kan... 

Kebetulan pada tahun ini sambutan Hari Raya Bahagian Akaun JPM juga jatuh pada bulan Julai.... 12 Julai 2017 (Isnin) adalah tarikh sambutan raya BA JPM. Hmmm suka gila aku sebab hadiah hari lahirku diberikan ketika aku berbaju raya... 

Pada 2 Julai 2017 (Jumaat), GSC telah mengemelkan aku hadiah berupa dua tiket wayang. Hari ini baru aku tuntut tiket tu, alhamdulillah dapatlah tengok cerita yang anak aku nak tengok iaitu Despicable Me 3. Aku beli dua tiket lagi untuk anak-anak berjumlah RM15. Sebelum cuma perlu beli satu sebab Ct masih dua tahun tapi tahun ni ct dah 3 tahun. Tak apalah selesa juga diorang nanti boleh duduk atas kerusi masing-masing. Esok pagi aku kena selesaikan urusan delimete LPC Julai sebelum larian gaji keesokan harinya (ahad). 

Selepas beli tiket, aku pergi beli lauk pauk sikit. Lepas tu balik rumah... gembiranya anak-anak aku sambut aku. Aku bagitau diorang esok petang kita gi tengok wayang ya... gembiranya diorang sebab dah lama tak tengok wayang. Kami tak boleh tengok wayang malam sebab diorang dah ngantuk, lagi satu Cik Siti Wan Kembang sibuk ajak balik rumah sebab dia tak suka suasana panggung wayang yang gelap tu. 

Terima kasih GSC bagi hadiah dua keping tiket wayang... 

No comments:

Post a Comment