Saturday, July 23, 2011

Rasa Bosan... keluar jalan2

Kelmarin aku keluar gi jalan2 di Kota Kinabalu. Sepatutnya aku singgah di kedai part kereta kolombong, mengingatkan seksa jalan jem disana. Ndak jadi, terus aku ke KK .. selepas parking kete di CP... aku pun mulakan perjalanan mencari coolant keretaku yg hampir kekeringan. Mahal la pula RM15, hari tu tak sampai RM 10... baru RM8+++

Dah selesai beli minyak coolant aku gi bayar bil broadband sebanyak RM 110. Tak sempat kuar cash aku pakai kredit card. Lepas tu aku singgah di wisma apa situ ek... ada interview pengambilan kakitangan di wilayah iskandar...

Kemudiannya, aku beli majalah maskulin dan men's health... kemudiannya singgah ke CP... layan wayang.... hmmm the hang over part 2... dan Senario Oppp. opocot...

hi hi hi...

rasa malas la plak nak mengarang...

No comments:

Post a Comment