Wednesday, February 8, 2017

Bintang di Langit Malam

Salam Cuti Thaipusam,

Hari ni sepatutnya ada gotong royong BPH bersama penduduk tetapi disebabkan komitmen kerja terpaksa aku ke opis. Program tu bermula jam 8.30 mlm jadinya aku kena bersiap awal turun ke pejabat iaitu jam 8 pagi.

Badan terasa kurang sihat dah seminggu aku tak ber Uber tambah pula kenaikan minyak menyebabkan terasa betul kos minyak macam tak pulang modal jer. Balik malam terasa penat sangat2 meja operasi di rumah dah lama tak guna.

Berbalik kepada cerita hari ini, orang tersayang datang bulan asyik marah-marah jer walaupun benda yang kita dah pesan awal-awal kat dia. Tapi tak apa itulah asam garam kan... sabar itu indah kononlah.

Memandangkan aku tak sempat sarapan kat umah jadi singgah la kedai mamat, hmmm minum kopi ooo memang lampu hijau buat aku hari ni... rasa seronok untuk siapkan kerja dengan segera. Hari ini target nak habiskan delimit changes tindakan Februari 2017.


No comments:

Post a Comment