Thursday, October 13, 2016

Oh my Ginger

Oh my ginger... 

Terkena lagi aku hari ni... apa nak buat dah berjodoh dengan ginger juga sem ni, baru ingat nak langgan grammarly. Kurang asam betul la ginger tahun lepas aku langgan baru RM350 tahun ni kau caj aku mahal gila kot RM500 dah sama kos aku nak langgan Grammarly yang jauh lebih baik servisnya kerana ada perkhidmatan nak semak keaslian dokumen. 

Berjodoh dengan ginger lagilah aku semester ni untuk siapkan kertas kerja akhir tahun dan juga tugasan subjek IT Management.  

Sebenarnya hari tu dah dapat emel kata ginger cuba caj kad kredit aku, lupa plak aku nak deactivate perkhidmatan ginger tu sebab ingat nak guna sampai siaplah kertas kerja tu Jumaat ni. Sekali belum sampai tarikh akhir dia dah caj dulu. BErtabahlah... 





No comments:

Post a Comment