Sunday, October 6, 2013

Rileks... chill up lol

Chop Chop Chop Coca Cola...

Rileks sebentar katanya...

Ok antara beberapa perkara yang aku perlu buat persediaan berkaitan rumah aku yang bakal siap nanti...

1. Grilll - kena pasang grill beb rumah Ground Floor

Ada brader situ cakap dia pasang grill 3 tahun lepas habis RM2500.00 ... lepas tu kena buat surat permohonan dengan Majlis Perbandaran Sepang, kena bayar kos pemprosesan RM280.00 dan daripada RM280 tu sebenarnya RM200 adalah deposit.


2. Lampu dan Kipas...

Ada orang buat anggaran RM300.00 tapi aku tak pastilah... tengokkan harga barang masa ayah aku beli tempoh hari

2.1 Kipas syiling RM300 dua unit

Jumlah kipas syiling 2 unit...

Milux Wall Fan MLX-MWF161 0

KDK Ceiling Fan KDK-K14X2 0

KDK Ceiling Fan KDK-K14X8 0










2.2 Buld lampu RM18.00

2.2.1 Jumlah bilik ( 3 bilik tidur, 1 ruang tamu, 1 ruang tengah, 1 dapur, 1 ruang mesin basuh, 1 ruang balkoni, dan 1 ruang depan pintu masuk utama) 9 lampu....


REDUCED PRICE!
RM8.90
Available
View












3. Kalau aku nak duduk umah tu... aku kena beli air conditioner, air purifier, front loading washing machine, tumbler dryer, dan... pastikan peti ais yang sesuai dan dapur yg sesuai..


Begitulah planning awal


REDUCED PRICE!
RM2,229.00
Available






4...

No comments:

Post a Comment