Friday, August 4, 2017

Hari Jumaat 4 Ogos 2017, Cuti

Jumaat, 

Hari ini cuti sebab letih sangat badan. Almaklum dah lama tak buat senaman, tetiba semalam mengejut pula badan ni buat senaman kick bocking sampai nak pengsan. Nasib baik aku tak pengsan kat situ semalam, hihihihi... kalau tidak buat malu kaum jer. 

AKu suka jenis pergerakan senaman ini sebab ianya melibatkan tumbukan, lengan, sepak ke depan sisi kiri dan kanan. Tapi bila dibuat selama satu jam.... masya allah hazabnya badan aku nak terima almaklum badan pun tak aktif kan. Stamina tiada... 

Balik malam tadi dah pukul 11 malam... sejukkan badan, lepas tu mandi dan solat isyak. Masa nak tidur tu sakit-sakit badan... jurulatih suruh kami mengambil dua keping biskut bersama susu. AKu minum susu jer. 

Bangun pagi tadi memang otot badan terasa sedikit keras... hahaha... rasa tak cukup tidur... sms bos kata cuti hari ini. Kebetulan kerja tengah tak der. Lepas subuh sambung tidur, tu pun tak leh tidur sangat sebab Ct dok mengacau. Nak hantar pergi umah pengasuh kan, sunyi sangat la pula rumah ni. Biarlah dia dok mengacau aku tidur kan aku terlelap mesti dia tidur sebelah aku juga nanti. 

Pukul 9 pagi baru teringat nak telefon orang tua. Tak der line la pula. teruskan aktiviti lain... ct minta susu... buat susu. Lepas tu bagi ct makan. AKu makan nasi goreng pagi ni. Pukul 11 makan roti... akhirnya cuti dok melayan ct la kejenya hari ini. 

No comments:

Post a Comment