Saturday, February 6, 2010

Salam Ahad... Hujung minggu beb...

hari ni... bangun tido... update Facebook.... huuh tak der keje agaknya... padahal banyak buku nak kena belek... masa lepas hajat tadi aku bawalah buku Go Google, 20 ways to reach more customers and build revenue with Google business tools. Sebenarnya lecturer knowledge kami suruh cari maklumat pasal google... kenapa membuatkan syarikat google... berdasarkan pembacaan aku tu... apa yg membuatkan google hebat ialah kerana ianya simple, dan maklumat yang digoogle oleh pengguna adalah lebih fokus... kiranyanya memudahkan keje lah... lagipun google juga ada menawarkan gmail dan perkhidmatan lain yang dapat membantu penggunanya. Selepas aku baca buku tu... dah mandi semua... aku pegilah mengadap laptop sambil godek laman web google, walaupun sebelum nie dah ada satu, buat satu lagi akaun. Siap buat blog sekali... hmmm... akhirnya aku akan mengaktifkan kembali hidupku sebagai blogger sebagaimana yang pernah aku buat sebelum ini di ekawan dan friendster... kebetulan plak facebook pun dah nak kenakan bayaran bulanan kan... aku rasa aku nak beralih kepada gmail lah sekarang nie...

Hari nie nak gi Parkson kejap... katanya ada sale hingga 80% kalau tak silap. Mak aku kirikkan kad Maybank dia mintak ambil duit dia. Nanti nak call yusri... lagipun seminggu nie kami tak ajar mengaji ... kelas mengaji tutup ar...

Sehingga minggu kelima pengajian kami semester ini... sepatutnya minggu depan ada test 1... tapi memandangkan kami belum ready kami minta selepas semester break... hu hu hu Project Management nie mencabar juga ek... dok buat pengiraan aktivitn on the arrow dan xtvt in the box, lepas tu kena kira ES, EF, LS dan LF... hu hu memula fening skit... tapi kena banyak buat latihan nie... malam nie nak study sikit... policy lagilah... aku tak tahu apa2 pasal subjek tu... dulu aku ingat sengna... skrang aku dah pening plak... entah apa2lah... Knowledge management plak... ntahlah... Quality Management plak buat aku terawang-awang... adoi banyak nyer nak kena baca... assingment pun dah banyak nie... mesyuarat AJK Amanah pun akan diadakan tak lama lagi... aku belum sempat key in lagi maklumat pembelian amanah tu.

Pagi tadi juga aku dah buat pengurangan storage emel jabatan... dah berapa kali reminder datang... sib baik terfikir kasi forward jer maklumat penting daripada emel tu ke emel sini... he he he... syukurlah... kebetulan dengar radio apa ntah... fara fauzana bagitau cam tu... tq fara....

Kaylah... nak gi mandi... lepas tu nak kuar...

No comments:

Post a Comment